Klik saya

Selamat tahun baru 2012

Alhamdulillah, bersyukur kerana diberi peluang bernafas lagi bersama-sama keluarga dan org-org tersayang.
Apa azam tahun baru ni.. cam biasalah. nak jadi org baik, semakin baik, mentaati perintah Allah, mentaati perintah suami dan pendek kata menjadikan apa saja yg nak dibuat bertambah baik. Memperoleh kesihatan yang baik. Anak-anak semakin membesar dengan sihat, bijak dan tidak nakal. Insya'allah.
Alhamdulillah, pada hari lahirku yang lepas aku telah dianugerahkan Anugerah Khidmat Cemerlang utk 2010. Aku dapat sijil penghargaan beserta sijil khas dan wang tunai RM1,000.00. Alhamdulillah, rezeki anak-anak. Hehee.
Patutnya majlis dibuat pada tahun 2011, tp mungkin ada sebab2 yg tak dpt dielakkan, so majlis penganugerahannya akan berlangsung pada 26 Januari 2012 jam 8.00 pagi kat UiTM Segamat. So aku kena gi segamat dar jb pepagi butalah nampaknya. anugerah punye pasal, takpe, layankan.
Bestnye dapat naik pentas terima hadiah.. Dah lama tak dpt hadiah ni..
Lagi best kalo sbpa ni jadi, gaji dapatlah naik sikit, pastu pergerakan gaji pun bulan april, hmm sangatlah bestnye, ini, bagi aku yg jadi pelaksana, apantah lagi golongan profesional. Apa-apapun janganlah menyesali perkara yang telah lepas. Dorang dulu belaja betul2,pandai2, sebab tu dah dpt habuannya sekang. Sapa takmo belaja betul2, haaa jadilah cam aku.. keje pelaksana je.. nasib baik ada keje. Setengah org tu, lagi tak dpt keje apa pun.. lagi kesiann kan.
So, once dah keje, kejelah betul2, buat dengan seikhlas hati dan jangan bertangguh, sbb keje bertangguh selalunya tidak menjadi, ingat ape yg kita buat ni utk keluarga, especially anak-anak.insya'allah ada berkatnya, sbb aku dah nampak kesan yg baik kat keluarga aku. ok sampai sini dulu coretan kali ini.



No comments: