Klik saya

pelajar emba9 mendaftar

Hari ni, 19/08/2011, pendaftaran pelajar baru EMBA9, di Kampus JB. Tahniah kepada yang berjaya. Tengok dorang sambung belaja cam best je. Tp aku ntah bila nak ikut jejak langkah dorang. Sambung master ni kena ada semangat dan pengorbanan yang tinggi terutama dari segi duit, keluarga, masa dll. Pastu kalo dah sambung, kalo boleh pastikan kite guna ‘master’ kite tu. Hehee. Nanti org kata buang duit, buang tenaga je.
Ada berita gembira, yg bayaran gaji akan dimasukkan pada 22hb Ogos. So bolehlah kite shopping sikit, habiskan duit yang mana ada. hehee

No comments: