Klik saya

ntah kenapa

hari ni ada perjumpaan ngan t rek.(hea) yang baru.nak berkenalan ngan staf di JB katanya dan mengupas pelbagai isu terkini dan sensasi.semalam hubby demam, dah makan ubat pun masih demam pagi ni, sian kat dia, cam basa jangkit ngan anak2, kalo tak demam satu famili tak sah.tp nak buat camne, perjumpaan ni aku kena amik minit. ingatkan pagi ni leh gi keje ngan dia.sbb dia drive laju kann, berani nak cilok-cilok, kalo aku, seadanya lah kan, so kenalah siapkan apa yg patut sbb dia sorang2 kat umah. so kuar umah dah kul 7.00, maknanya dah lewat sgt utk aku yg drive sorang dari kulai ke jb ngan anak2 yg meronta-ronta.. aduus. jammednya toksahlah dibayangkan. 1/2 jam masih di kulai lagi.. arrrgggghhh, rupenye ada contruction sikit ngan keta rosak kat lane kanan plak tu.pastu bila sampai hujung flyover plus nak ke pandan, leh plak tutup satu lane, contruction lg...sekali lg jammed kat situ.. huh.at last sampai ofis 8.04 minit...nasib baik bos tak marah.. sbb tak selalu & urusan kecemasan keluarga. jangan amalkan yeh.. hehee... lega sikit.

No comments: